Facebook Ads – Facebook reklame
Usluga vođenja Facebook stane i reklame
Usluge kreiranja vođenja i reklamiranja Facebook strane ili reklamiranja na facebooku spadaju u osnovu uslugu kada je upitanju internet marketing.
Facebook statistika i činjenice
Facebook globalno poseduje oko 2,4 milijarde aktivnih korisnika. Kao takav spada u šampiona kada su upitanju društvene mreže. Kada govorimo o internet marketingu Facebook ima veliki udeo u tružištu (market share). U Srbiji ima 4 miliona manje ili više aktivnih korisnika, što govori da Facebook poseduje gotovo svaka druga osoba. Kao takav ima ogroman potencijal za marketing je je veoma lako doći do ciljne grupe.
Zašto se reklamirati na Facebook-u?
Nabrojaćemo samo 3 razloga za to. Brzo, efikasno i povoljno. Facebook predstavlja pionira u društvenim mrežama pa tako i u reklamiranju na istim. Kao takav, Facebook je neizbežan za pri kreiranju online nastupa. Ukoliko želite da postanete brend bez ovog vida reklamiranja gotovo da nije moguće. Čak i postojeći brendovi ulažu u ovaj vid marketinga jer veliki broj ljudi svakodnevno koristi ovu mrežu i zbog toga već postojeći brendovi žele da učvrste i poboljšaju svoje pozicije na tržištu.
Prednosti i mane Facebook reklama
Kao i ostali vidovi marketinga i ovaj ima svoje prednosti i mane
Prednosti Facebook reklama
- Brzo
- Efikasno
- Cena
- Awareness (svesnost)
- Brendiranje
Mane Facebook reklama
- Možda osobi nije potrebna Vaša roba ili usluga u trenutku reklame
- Neke oblasti i interesovanja nisu najbolje podeljene za sprsko tržište
Facebook Ads cena – Cena Facebook reklama
Cena oglašavanja zavisi od dosta faktora i nije moguće reći bez konkretnog slučaja. Svakako na Facebooku se može nastupiti i sa manjim budžetom jer omogućava veliki broj pregleda za relativno mala ulaganja. U odnosu na Google Ads, na Facebooku se dobija znatno više što se tiče samih prikaza i klikova, ali glavna mana u odnosu na Google reklame je što korisnik možda u tom trenutku ne traži Vašu robu ili uslugu.